Kundreferenser
Alltid Nöjd kund-garanti
Alltid Nöjd kund-garanti
Vår kvalitetsgaranti är mycket enkel. Vi vill ha nöjda kunder. Så om vi har gjort något fel eller om du inte är nöjd med vår städning, så åtgärdar vi det du inte är nöjd med. Tänk dock på att du måste reklamera tjänsten till oss senast tre dagar efter servicetillfället.
Alltid schyssta villkor för våra anställda
Vi ser alltid till att våra anställda har konkurrenskraftiga löner och arbetsvillkor samt att de får rätt utbildning och information innan de utför uppdrag i ditt hem. Det tror vi skapar bäst förutsättningar för både nöjda kunder och anställda.
Alltid ansvarsförsäkring
Vi respekterar våra kunders hem och egendom. Våra anställda har också alltid en bra ansvars-försäkring ifall något händer dem när de är på plats i ert hem. Våra ansvarsförsäkringar täcker eventuella skador på person och egendom i ert hem orsakade av vår personal.
Alltid säkerhetsrutiner för din trygghet
Vår arbetsplats är ditt hem – och det förpliktigar. Därför har vi fasta rutiner för hur vi hanterar nycklar, larmkoder och andra personliga uppgifter. Vi ser alltid till att vår personal har den kunskap och information som behövs för att göra ett bra och säkert arbete.